Wikia

Pagina van de Week is een initiatief begonnen in de vroege dagen van Clicker Heroes wikia, dat tot op heden nog bijgehouden wordt. Bij dit initiatief kiezen de administrators aan het eind van iedere week een duidelijke of interessante pagina die de week die erop volgt op de voorpagina van de wikia komt te staan. Bezoekers en gebruikers kunnen op deze manier samen aan pagina's werken, met als doel om ze een plaatsje op de voorpagina te laten verdienen.

Een pagina die Pagina van de Week is geworden, krijgt

  • Een tijdelijke vermelding op de voorpagina voor één week
  • Een permanent stukje op deze pagina, op dezelfde manier geschreven als het op de voorpagina heeft gestaan
  • Een notitie onderaan de pagina als bewijs dat het Pagina van de Week is geworden, inclusief de week waarin het Pagina van de Week werd

In de toekomst komt er ook eer voor de persoon/personen die het meest hebben bijgedragen aan een Pagina van de Week, maar daarvoor moeten er wel eerst niet-administrators zijn die edits hebben gemaakt aan een pagina (wat op het moment van schrijven nog nauwelijks het geval is).

Geschiedenis Edit

  • 16 januari 2017: "hele pagina" verandert naar "de pagina over <artikelnaam>", zodat het duidelijk is wanneer de artikelnaam niet in de beschrijving genoemd wordt
  • 13 december 2016: Alle woorden "artikel" zijn vanaf nu vervangen door "pagina"
  • 11 december 2016: "Uitgelicht Artikel" heet vanaf nu "Artikel van de Week"
  • 9 december 2016: Vanaf vandaag zullen uitgelichte artikelen altijd een plaatje hebben
  • 8 december 2016: Het eerste uitgelichte artikel is toegevoegd

Uit 2017 Edit

Pagina van de Week (Week 5)Edit

Varken(roze)
Een Achievement is een speciale beloning die ClickerHeroes uitdeelt wanneer je een bijzondere mijlpaal bereikt, zoals het verslaan van een bepaald aantal monsters of het verzamelen van een bepaalde hoeveelheid Gold. Hierbij geldt dat de meeste categorieën meerdere badges hebben voor eenzelfde soort mijlpijl; zo is er een Achievement voor het verslaan van 100 monsters, 1000 monsters, 10.000 monsters, enzovoort, en zijn er ook Achievements voor het verzamelen van 500.000 Gold, 5,000B Gold, 500Q Gold, enzovoort. Op deze manier weet het spel met een gemiddeld aantal categorieën toch aardig wat behaalbare Achievements te maken.

Klik hier om de pagina over Achievements te lezen.

Pagina van de Week (Week 4)Edit

Aphrodite
Aphrodites kracht ligt in haar schoonheid. Haar uitstraling kan de harten van je tegenstanders doen smelten.

Klik hier om de pagina over Aphrodite, Goddess of Love te lezen.

Pagina van de Week (Week 3)Edit

078

"De krachten des duisters creëren meer krachten." zegt hij. Abaddon is een beetje eng.

Klik hier om de pagina over Epidemic Evil te lezen.

Pagina van de Week (Week 2)Edit

Cid

Een Hero is een karakter dat je kan kopen met Gold, dat er vervolgens voor kan zorgen dat je minder vaak hoeft te klikken om een monster of een boss te verslaan. De meeste Hero's maken gebruik van DPS (Damage Per Second, of Schade Per Seconde) als een manier om automatisch schade te doen. Hierbij doen ze iedere seconde een bepaalde hoeveelheid Damage, gelijk aan het aantal DPS dat weergegeven wordt als je met de muis over een Hero heen gaat, aan het monster zonder dat je hierbij hoeft te klikken. Alleen Cid, de eerste Hero, helpt je door je Click Damage te verhogen in plaats van je DPS.

Klik hier om de hele pagina te lezen.

Pagina van de Week (Week 1) Edit

AncientSoul

Een Ancient Soul staat voor de waardevolste munteenheid in ClickerHeroes. Ancient Souls kunnen worden verkregen door te transcenden.

Klik hier om de hele pagina te lezen.

Uit 2016 Edit

Pagina van de Week (Week 52) Edit

Alexa

"Ze geeft je een naam waarvan je zeker weet dat hij niet echt is. Ze zal je helpen, maar je zult waarschijnlijk voorzichtig moeten zijn in haar buurt."

Klik hier om de hele pagina te lezen.

Pagina van de Week (Week 51) Edit

Alabaster

"Geboren in de eerste wereld en het kind van twee oorlogshelden, maakten hem van jongs af aan al voorbestemd om de verlosser der werelden te worden. Met de witte ring, hem geschonken voor zijn pure hart, was hij de eerste Ranger met de taak om het multiversum te beschermen tegen kwaad."

Klik hier om de hele pagina te lezen.

Artikel van de Week (Week 50) Edit

Abaddon

"Een machtig wezen heeft materiële vorm aangenomen om te praten over het bloedbad dat je hebt verricht. Hij eist betaling, en biedt in ruil daarvoor een moeilijk te negeren hoeveelheid kracht aan. Misschien moet je maar doen wat hij zegt."

Klik hier om het hele artikel te lezen.

Uitgelicht Artikel Edit

"Gold is de belangrijkste en meest voorkomende munteenheid in Clicker Heroes. Het kan worden verkregen uit monsters, de Golden Clicks skill, Clickable Items, quests of door Rubies om te wisselen in de Shop."

Klik hier om het hele artikel te lezen.

Around Wikia's network

Random Wiki